środa, 6 maja 2015

lokata

regularne oszczędzanie to produkt długoterminowy, jeśli zrezygnujesz wcześniej stracisz, jeśli oczekujesz że zysk pojawi się po trzech miesiącach jesteś głupkiem, jeśli brak ci cierpliwości i zaufania, pchaj pieniądze w skarpetę. Ja mam AXA i przy odpowiednio wysokiej składce po 3 latach widzę już pozytywne efekty. regularne oszczędzanie to produkt długoterminowy, jeśli zrezygnujesz wcześniej stracisz, jeśli oczekujesz że zysk pojawi się po trzech miesiącach jesteś głupkiem, jeśli brak ci cierpliwości i zaufania, pchaj pieniądze w skarpetę. Ja mam AXA i przy odpowiednio wysokiej składce po 3 latach widzę już pozytywne efekty. lepiej trzymaj się  Zero gwarncji zysków,to tylko hipotetyczne zyski.Zarobią fundusze,ale nie TY w better future  2,4% + 10,99 jak to da 6% rocznie? Tak, w pierwszym roku, ale jak anallizowałem OWU to w pierwszym roku jest gwarantowane 5% więcej czyli od 350 zł + 17,50 , a więc jest z góry opłacona opłata administracyjna i częściowo za zarządzanie. w kolejnych latach opłata 10,99 będzie stała ale procentowo będzie się zmniejszać ze względu na rosnący kapitał. A z moich obliczeń obarczonych jakimś 5% błędem ze względu na skróty obliczeniowe dostaniesz jakieś 54 tys. brutto, czyli realna średnioroczna wynosi nie 8% a 5,5%. Pod warunkiem, że przez te 10 lat nie wzrosną wymienione koszty, a wiemy, że takie rzeczy to tylko w erze.
.
" to nie ma pojecia na czym to polega. Dobór funduszy zależy od nas. oplata realnie wynosi 2,4% rocznie i 11 zł miesięcznie co będzie zauważalne tylko na początku inwestowania. Sam posiadam Aegona i jestem zadowolony - zarabiam więcej niż na lokatach na pewno - ale tego typu programów nie można porównywać do lokat. Ja jestem za.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz